Inspirerande citat, meningar och texter #2

Publicerat 2014-08-17, 20:04
"Jag gillar verkligen kusten och det öppna havet. Det klara vattnet. Att hoppa från sten till sten i jakt på solnedgången." [källa]
 
 
"Visst är det skönt att bli äldre!? Jag tänker ju självklart på att allt var så mycket enklare när man var liten och så, men just nu befinner jag mig i en period i livet där jag verkligen vet vad jag vill, vilka jag vill ha omkring mig, vad som är viktigt och framförallt vad som är oviktigt!" [källa]
 
 
"Allting känns så mycket enklare när solen skiner, det är bara så." [källa]
 
 
"Verklighetsflykt är hur viktigt som helst, ibland måste en få drömma sig bort, annars överlever en nog inte." [källa]
 
 
"Det var så jäkla vackert, vi såg fullmånen gå upp i horisonten, låg på stranden om kvällarna och tittade på hur Vintergatan bredde ut sig ovanför oss." [källa]


kommentera här:

Namn:


E-mail:


Hemsida:


Kommentar: