om mig

Publicerat 2015-02-22, 17:38

 

♥ Namn: Nibras Abdullah

Ålder: 20 år

♥ Bor: Kristianstad, Skåne, Sverige, Europa

 

♥ Min personlighet

Med ett ovanligt förnamn som betyder "ljuset i mörkret", är jag en dagdrömmare som har stora drömmar! 

Glad, ambitiös, målmedveten, envis och ordentlig är en del av dem orden som beskriver mig som person. Jag är även en social och pratglad tjej, då jag har mycket lätt för att kommunicera med och lära känna nya människor!

Med en positiv instinkt har jag alltid varit den människan som gillar att lära sig nya saker och utvecklas, som har höga krav på sig själv, som gör sitt allra bästa, som kämpar för att lyckas och som inte ger upp. För mig är inget omöjligt!

 

♥ Min passion för fotografering:

Jag älskar att berätta historier. Historier med minnen, känslor, ögonblick, budskap och tankar. Historier ur olika perspektiv och synvinklar. Historier i olika miljöer. Historier som är ljusa, färgstarka och naturliga!

Jag berättar inte historier genom tal och skrift, jag berättar historier genom bilder. Ja, bilder! Bilder är som ord, de kan också berätta. Och genom att gå runt med kameran i händerna och fotografera, så kan jag berätta hur mycket jag vill. Historierna tar liksom aldrig slut!

 

♥ Förutom fotografering, så älskar jag bland annat att…

resa, skratta, uppnå mina mål, vara med om äventyr, förändra något till det bättre, umgås med mina vänner, känna sommarvärmen, träna, skriva, pyssla, mysa och överraska människor positivt!



kommentera här:

Namn:


E-mail:


Hemsida:


Kommentar: